۴ پاسخ

برای لک بینی حتما باید شیاف استفاده کنی و کامل استراحت نه پله نه رابطه نه پیاده روی

نباید خیلی زیاد باشه کمر درد ولی شیاف بزار

من داشتم هم لک بینی از هفته ۷ و ۸ بود و کمر درد های شدید
که گفت استراحت کن و شیاف داد به مدت ۲۰ شب استفاده میکردم دقیقا بعد از ۲۵ روز لک بینیم برطرف شد خداروشکر
ولی همچنان کمر و لگن درد دارم که میگه طبیعیه الان ۱۴ هفته ام

انشالله چیزی نیس ولی دکتر برو اگه زیاد شد باید شیاف پروژسترون استفاده کنی تحت نظر دکتر

سوال های مرتبط