لکه بینی تو هفته هفتم خطرناکه؟

۴ پاسخ

سلام من ۶هفته سونو واژینال دادم قلب تشکیل شده بود ،الان یک هفته گذشته دیروز از سفر برگشتم و امروز فعلا یکبار لکه بینی قهوه ای داشتم، خطرناک نیست؟

چند روز لکه بینی دارید ؟؟منم دارم

برو یه سونو بده دلت جمع شه دکترت میگه بهت چیکار کنی،منم لکه بینی داشتم رفتم سونو گفت هماتوم داری بهم شیاف داد الان خوب شدم خداروشکر

برا تشکیل قلب رفتی؟اگه نرفتی برو

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری