لکه بینی در هفته ۶ خطرناکه

۱۰ پاسخ

من چون انوکسا و شیاف استفاده میکنم دکتر گفت در حد کم طبیعیه ، شماهم ب دکارت دوشنبه بگو

امروز تعطیله چیکار کنم

من ۵ هفته داشتم بله برو دکتر شیاف میده و استراحت کن

خیلی خیلی خطرناکه باید سریع بری یا بیمارستان. یا دکتر همین امروز. همین الان .من خودم ماما هستم میخوام بهت بگم ک بدونی چقد مهمه. دخترم چون الان شما تو سه ماهه اول هستی لکه بینی واقعا خطرناک توروخدا همین الان پاشو برو دکتر اگ دکتر خودت نیست نزدیک ترین بیمارستان

درخواستی امروزم پر شده درخواست بده اگه دوست داشتی

خطرناک نیست برو دکتر شیاف میده انشالله خوب میشی

باید بری دکتر منم داشتم تو. هفته ۶ دکترم شیاف داد هماتوم داشتم

خب چیشد قطع شد

منم داشتم

باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان پسرم مامان پسرم هفته سی‌وششم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری