خانما سلام کمردرد شدید یهویی در هفت هفته خطرناکه بدون لکه بینی

۷ پاسخ

منم داشتم دکتر بهم گفت بخاطر هورموناست و طبیعیه

من هم همینم و اکثرا باید با کمک بلند بشم .انگار کمرم قفل می‌کنه.و به صورت مداوم هم خواب آلودم

طبیعیه عزیزم ، منم همینطور بودم ، فقط باید استراحت کنی

تا ۳ ماه اول هم دل درد هم کمردرد طبیعیه

منم از اون موقع تا الان همینم

نه عزیزم من زیر دلم درد میکنه البته نزدیک تایم پریودیم

نه منم دارو بشختی میتونم به پهلو بچرخم یا بلندشم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری