منم داشتم دکتر بهم گفت بخاطر هورموناست و طبیعیه
من هم همینم و اکثرا باید با کمک بلند بشم .انگار کمرم قفل میکنه.و به صورت مداوم هم خواب آلودم
طبیعیه عزیزم ، منم همینطور بودم ، فقط باید استراحت کنی
تا ۳ ماه اول هم دل درد هم کمردرد طبیعیه
منم از اون موقع تا الان همینم
نه عزیزم من زیر دلم درد میکنه البته نزدیک تایم پریودیم
نه منم دارو بشختی میتونم به پهلو بچرخم یا بلندشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.