خانما اگ درد شدیدد بدون خونریزی لکه بینی داشته باشیم بازم خطرناکه؟

۵ پاسخ

نه خطرناک نیست طبیعیه

کجات درد می‌کنه بدون تجویز دکتر نه قرصی بخور نه شیافی بزار

عزیزم شیاف بگیر بزار استراحت کن خوب میشی

استراحت کن کامل

شیاف بزن جهت اطمینان

سوال های مرتبط

مامان آوین🥹🩷 مامان آوین🥹🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری