۵ پاسخ

خب استراحت کامل بکن ببین من فقط تا دستشویی میرم کلی هم کار دارم اما یکبار چون بچم سقط شد فهمیدیم هیچ چیز ارزش نداره .
اگر خونت هم کصافت بباره بازم ارزش نداره پاشی راه بیوفتیم روش فشار بیاری یکم تحمل کنی به زودی تمام میشه و به حالت عادی زندگی برمی‌گردی فقط کمی صبوری میخواد

من هنوز ۹هفته ام دارم شیاف پروژسترون استفاده میکنم نگران نباش

منم ترشحات دارم.ترشحات ابکی صورتی اینا

من داشتم، با شیاف و استراحت قط شد

بیشتریا داشتن یا شیاف و استراحت قط میشه

سوال های مرتبط

🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا قصد بارداری
مامان پسته مامان پسته ۳ ماهگی