خانوما کیا تو 7 هفته لکه بینی داشتن؟

۱۳ پاسخ

خسته کننده است هی میری دستشویی میبینی میاد استرس میگیری

منم دارم

منم داشتم ولی دکتر شیاف داده مرتب میزارم خوبه

۱۰روز شیاف استفاده کردم

شیاف بزار دراز بکش پاهاتون بزار بالا

من داشتم

فعلا فقط استراحت کن
اصلا تکون نخور
استرس رو از خودت دور کن
سوره حجرات هم بخون حتما

بهم درخواست بده

کاش میرفتی دکتر عزیز

من داشتم و رفع شد خداروشکر

من تا حدود ۱۰هفته داشتم بعدش خوب شد، شیاف میذاشتم مرتب

من داشتم

من دارم

سوال های مرتبط

مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لارا🧜‍♀️ مامان لارا🧜‍♀️ ۵ ماهگی
مامان احسان مامان احسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان گوگولی مامان گوگولی هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری