۱ پاسخ

اره عزیزم اما به چپ خوابیدن خیلی خوبه گردش خونت بیشتردرجزیانه برای نی نیت خیلی خوبه من عادت دارم به راست بخوابم اماهمه دکترا میگن چپ بهتره یعنی هم راست بخواب هم چپ اما توهفته های شما به ببعد به پهلوی چپ بهتره بعدبه چپ خوابیدن اسیدمعده وحالت تهوع هم خوبه

سوال های مرتبط