۱۶ پاسخ

عزیزدلم مبارکههههههه🥹😍به سلامتی رفتی کمالی؟

عزیز بچه اولتون بود یا دوم ؟؟

طبیعی زایمان کردی گلم
یا سزارین
مبارکه عزیزم

مبارک باشه 😍😍😍

کیسه اب پاره بشه سزارین میکنن؟

اووووخی مباااارک🤩😘

قدم نو رسیده مبارک باشه عزیزم کدوم بیمارستان زایمان کردی طبیعی بودی

آخی مثل من ، منم تقریبا ۱۱ تو خونه کیسه آبم پاره شد ۱۱:۴۵دقیقه دخترم به دنیا اومد

عزیزم مبارک
قدم نینی هم پر از خیرو برکت باش براتون

گلم کدوم بیمارستان زایمان کردی؟طبیعی یا سز؟

ای جونم به سلامتی عزیزم🥹❤️

مبارکه

عزیزم چرا کیسه آبت پاره شد کار خاصی انجام دادی

ای خداااا قدمش پر خیر و برکت مبارکت باشه مامانی😍😍😍
ایشالا قسمت همه سر وقت نی نی هاشون سالم و سلامت بغل بگیرن♥️

چقد زود 😃طبیعی بودی ؟

بسلامتی عزیزم
کدوم‌بیمارستان؟

سوال های مرتبط