۱۴ پاسخ

سایت دلبند، زیتازی، لیتل جونز، سرو کیدز،سیسمونی گلها و....

من تشک گارد پشه بند گهواره پتو تاب ۵ تیکه سوهان برقی پارچه پنبه ای سرهمی ساک و فلاسک اینارو از سانی بیبی خریدم جنسشونم خوبه و راضیم 😃

من از ۱۲ هفته که با سونو انتی آزمایش سلفری دادم و جنسیت رو قطعی گفت همه خریداشو کردم حتی تخت و کمد الان تکمیله فقط باید بچینم

دیجی کالا که هیچی چون ارسالش خییییلی طول می کشه. من سرویس خواب و چند دست لباس رو از از سایت سانی بیبی خرید کردم. قبل جنگ هم شیشه شیر و پستونک رو از دیجی کالا. و بقيه وسایلا رو هم از چند تا سایت. باسلام سفارش دادم. اینطوری بگم تا الان حضوری خرید نکردم😂

من از سایت سانی بیبی خظرید کظردم ست ده تیکه کالا خواب و عالی بودخیلی راضی بودم
از یه سایت هم کلی هدبند و پاپوش و کلاه حجاب برای دخترم خریدم
کلا از سایتای مختلف خرید کردم

من لباس از سانی بیبی سفارش دادم ،دیروز ارسال شد
نینی ادلی هم من لباساشو دوس دارم ،، تربچه هم لباس قیمت مناسب زیاد داره ولی تاحالا خرید نکردم ازشون
سایت لیتل جونز هم سبک کاراش شیکه دوس دارم

بچه من ۲ جفت کفش داره فقط 😂اینم مال قبل که خریدم

من خیلی چیزا از ملیکاکیدز خریدم راضی بودم. سانی بی بی هم خوبه ولی یکم گرون تره

من همه چیو از دیجی کالا خریدم واقعا راضی بودم

من از سانی بیبی خرید کردم راضی بودم هم قیمت هم کیفیت

از دیجی ک اصلا خرید نکن چون فعلا ارسال نداره من هرچی تو این جنگه سفارش دادم لغو شد پولمم ۵:۶روز طول کشبد بیاد حسابم

زوده الان منم هیچی نگرفتم

فقط یه دست لباس از مشهد رفته بودم خریدم همین🤦‍♀️💔

منم هیچی نخریدم 🤦‍♀️💔

سوال های مرتبط