۸ پاسخ

خیلی راحت بود شاهان نه تب کرد نه هیچی
فقط روز اول استامینوفن دادم

خیلی واکسن سبک و راحتیه
من پسرم همه واکسن ها تب میکرد و بی حال میشد و تا چند روز اذیت بود ؛ ولی این واکسن یکسالگی خیلی سبک بود اصلا تب نکرد

بعد مهمونی برو واکسنش رو بزن. دیگه استرس نده به خودت. هیچ ایرادی هم نداره تا یک هفته بعدش بری

واکسن که سبکه
ولی برای پسر من عوارض داشت اسهال شده بود خوابش بهم ریخته بود

میگن خیلی سبکه

خیلیییییی راحته

ن عزیزم خیلی سبکه
نیازی ب کمپرس سرد و گرم هم نداره
اگه علائمی هم داشته باشه ۱۰ روز بعد خودشو نشون میده

نه بابا اصن نفهمید دخترم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۴ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۱ سالگی
مامان کوروش 🫀🫀 مامان کوروش 🫀🫀 ۱ سالگی
مامان بردیا مامان بردیا ۲ سالگی
مامان سلین مامان سلین ۱ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱ سالگی
مامان رُز مامان رُز ۱ سالگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱ سالگی
مامان مامان هانا🤍🥺 مامان مامان هانا🤍🥺 ۱ سالگی
مامان عسل و دلسا مامان عسل و دلسا ۱۶ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان مهرسام💙 مامان مهرسام💙 ۱۵ ماهگی