خیلی راحت بود شاهان نه تب کرد نه هیچی
فقط روز اول استامینوفن دادم
خیلی واکسن سبک و راحتیه
من پسرم همه واکسن ها تب میکرد و بی حال میشد و تا چند روز اذیت بود ؛ ولی این واکسن یکسالگی خیلی سبک بود اصلا تب نکرد
بعد مهمونی برو واکسنش رو بزن. دیگه استرس نده به خودت. هیچ ایرادی هم نداره تا یک هفته بعدش بری
واکسن که سبکه
ولی برای پسر من عوارض داشت اسهال شده بود خوابش بهم ریخته بود
میگن خیلی سبکه
خیلیییییی راحته
ن عزیزم خیلی سبکه
نیازی ب کمپرس سرد و گرم هم نداره
اگه علائمی هم داشته باشه ۱۰ روز بعد خودشو نشون میده
نه بابا اصن نفهمید دخترم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.