۴ پاسخ

یه مقدار پر خطر🤭🤭🤭

اگه بعد از رابطه پریود شدی یعتی حامله نیستی و خطری نیست

نه‌دیگه پریود شدی نمیخواد چون‌قبلش اصلا احتمال بارداری کمه

اگه پریود شدی دیگه لازم نیست قرص بخوری

سوال های مرتبط