خانوماتوشیرخشک قندبریزم بده برای بچه

۵ پاسخ

چرا قند بریزی عزیزم ؟
میخوای تپل تر شه؟

به شدت بد هست قند

من قند نمی‌ریزم اصلا

اگه تلخ و اصلااااااا نمیخوره بریز باز کم کن

چرا قند بریزی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان طاها مامان طاها ۹ ماهگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۰ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی