۲ پاسخ

اره به منم گفتن رفلاکس داره نده منم ندادم فعلا

اره عزیزم بدتر میکنه منم بچه ام رفلاکس داره اصلا حریره بادام ندادم

سوال های مرتبط

مامان دلا و تو دلی مامان دلا و تو دلی ۱ سالگی