حساسیت به پروتیین گاوی چجوری هس. من دخترم یکی دوماهگی بعداز زردی که خوب شد فقط صورتش پراز دونه ریز باترشحات زرد و خشک داشت دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره لبنیات نخور تا چهل روزگی پرهیز کردم خیلی سخت بود بعدزن عموم بچه روکه دیدگفت این حرفاچیه بچه های منم بعداز اینکه زردی شون خوب میشد صورتش زرد میموند بعدهمون زردی باجوش میزدبیرون وکاملا خوب میشد پرهیز نکن خودش خوب میشه منم هرچی دوست داشتم خوردم جوش هاهم بعداز بیست روز خشک شدن و رفتن خداروشکر دیگه مشکلی نداره. بنظرم نوزادی که داخل مدفوعش خون باشه حساسیت به پروتین داره بقیه رو الکی میترسونن بعضی دکترا بلدنیستن تشخیص بدن مادر وبچه روعذاب میدن
آره.
دختر من اوایل حساسیت داد به زرده ولی این ماه دوباره تست کردم خدارو شکر دیگه اوکی شد من پنج روز تست کردم از اندازه یه نخود شروع کردم تا رسیدم به زرده کامل
اره عزیزم نده بهش
پسر من در کنار حساسیت به پروتئین گاوی به سفیده تخم مرغ هم حساسه حالا دیگه باید تست کنی ببینم حساسیت داره یا نه
من بردمش دکتر ازش تست گرفتم
نه بد نیست،فقط تست ۳روزشو انجام بده
من میدم حساسیت نداره
تست حساسیت بگیر ی کوچولو بهش بده اول
عزیزم باید تست کنی
اره فک کنم ولی میگن بدین شاید ب این مثلاحساسییت نداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.