تاپیک قبلیم بخونید بعد بیایید این تاپیکو بخونید🚫🚫🚫
پوشاک شیرخشک نی نی پی پی بچه نوزاد قنداق واکسن شیشه شیر پای چم دست بچم

خانما من این روزها خیلی به قدم میرسم همش ارایش ملایم میزنم که انگار خودم خوشکلم موهام هم از جلو فیس فرم زدم که انگار مش زدم خیلی بهم میاد وتغییر کردم اصلا خیلی حس وحال خوبی دارم کلا خیلی خوشحالم که یکم تغییر کردم همش به خودم میرسم از اول صبح که بیدار میشم یه رژ ملایم میزنم وخودمو مرتب میکنم شوهرم این روزا همش حسود شده هی میگه چقد خوشکلی میکنی یا مثلا میرم مهمون جایی عید هب زنگم میزنه کی میای چرا طول کشید چرا هنوز نبومدی بعد از روز اول عید فطر تا الان هروز رابطه میخواد یعنی هروز رابطه داریم یکم عصبی میشم میترسه زود میاد بغلم میکنه 😂😂اصلا نمیدونم چش شده 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
پوشاک نی نی بچه نوزاد شیشه شیر انومالی سنوگرافی سزارین بچه بچم دستش واکسن 18ماهگی واکسن 6ماهگی قنداق پستونک

تصویر
۹ پاسخ

همین فرمون برو جلو

سرش ب سنگ خورده آدم شده کارت خوبه همینو برو جلو تشنه نگهش دار یکمم😂🥴

ویییی چ عالیی افرین بهت😍

قلق شوهرت همین بوده ادامه بده

کار خوبی میکنی به خودت می‌رسی زیادی ک ب کسی اهمیت بدی زیادی میشه هر چی دوری نوری
سعی کن همیشه همینجور باوقار و سنگین بمونی
والا ما ک شوهرمون شوهر نیست دختره وقتی قهریم تا آشتی نکنم پیام نمیده

خوشم میاد کلا تایپیک هات یا شوهرت یا رابطه

یه وقت برنگردی ب عقبا همین طوری خودتو نگه دار و سفت بگیر خودتو

والا چی بگم اصلا از رفتارای شوهرت خوشم نمیاد ولی خب توام چاره نداری مجبوری تحملش کنی پس زیاد سخت نگیر شل کن

خب از اول به خودت میرسیدی

سوال های مرتبط

مامان فرحنازجون🥰😘 مامان فرحنازجون🥰😘 ۲ سالگی
پوشاک نی نی بچه نوزاد فرزندپروی فرزندپرویخیلی وقته حس میکنم شوهرم خجالت میکشه که من زنم خجالت میکشه منو باهاش ببره بیرون خجالت میکشه که مادرم مادر همسرشه اخه مادرم خیلی فقره نه حرفی میزنه نه چیزی میگه اصلا کاری به کسی ندارم بعد شوهرم بهش میگم منو ببر اینجا قبول نمیکنه خیلی دلم گرفته همش ازم حرفای بد میگه جلو خوانوادش مثلا زنم نفهمه لباسامو خراب میکنه بلد نیست ماهی سرخ کنه غذاش خوشمزه نیست اخه چرا مگه من چی کم گذاشتم به خدا همش تمیزم خوشکلم غذام همه میگن خوشمزس ولی انگار زورش میاد من زرنگ باشم اشپزم خوب باشه دوست نداره اینجور بشم
قبلا همش دنبالش میدویدم فقط بهش اهمیت میزاشتم الان از وقتی جن. گ. شده دیگه فهمیدم کسی ارزش ندارم خودمو براش ناراحت کنم اهمیت بدم دیگه می خوام فقط سکوت کنم یه حرفی باهاش میزنم میپره روم بعد جوام میده فش میده اخه چرا اصلا انگار دوست نداره باهام حرف بزنه نه دستمو میگیره نه بغلم میکنه نه چیزی فقط موقع رابطه میاد طرف اینم اگه برا خواستش نبود نمیومد 😔😔😔💔به خدا قسم چیزی براش کم نزاشتم ولی دیگه خسته شدم فقط می خوام سکوت کنم وتو کار خودم باشم چون واقعا دیگه بریده شدم😔💔
سزارین بچه شیرخشک انومالی ان تی نوزاد فرزندپروی بچه پوشاک شیشه شیر پستونک