۸ پاسخ

خرابه یکی دیگ بزن

صبح اول وقتی یکی دیگه بزن سعی دو تا با مارک مختلف بخری بزنی

مامان دنیز اینو میگی چی میشه

تصویر

این بیبی چک خودش ادمو حامله میکنه هر کی میزنه مثبت میشع اصلا معتبر نیست

انگار خط دوباره مامان شدن افتاده

مبارکه

بيخودتر از بيبي چك تو عمرم نديدم برا من درجا مثبت انداخت يني باردار بودم، ازمايشم منفي بود فرداشم پريود شدم بنظرم هميشه بذاريد چندروز بگذره يدفعه ازمايش بديد اينا فقط بع ادم استرس ميدن

تا ۳دقیقه اول خط افتاد درسته وگرنه ...

سوال های مرتبط

مامان مامان درسا مامان مامان درسا ۳ سالگی