بچه من خیلی زیرنافمه حس میکنم خیلی پایین
وقتی تکون میخوره
طبیعیه؟

۳ پاسخ

بله هنوز پایینه بچه

من حتی تو واژنم حس میکنم خواهرجان🤣🤣

بله تو هفته شما فک کنم طبیعی باشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ودوم بارداری