چه بی بی چک قشنگی 😁🥰
من فردا موعدمه 😔
بیبی چک منم همه گفتن منفیه
نمیخوام انذژی منفی بدم تایپنگم و ببین چهار روز تاخیر با اون بیبی چک پریود شدم ولی پریود خیلی دردناکم بود
حالا زودی نری آزمایش بدی ها منم یکهفته س بیبیچک هام اینجوری هستن رفتم دیروز بتا منفی شد دو هفته دیگه میرم تکرار
تو هم صبر کن
مارک بیبیت چیه
مبارک باشه عزیزمممم
چه بی بی چک خوشگلی 🤭😂
اوهوم گلی من هاله میبینم ایشالله ک بارداری 🫀
ارههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.