به نظرتون هاله داره؟ ۶ روز تاخیرم.

تصویر
۸ پاسخ

چه بی بی چک قشنگی 😁🥰

من فردا موعدمه 😔

بیبی چک منم همه گفتن منفیه

تصویر

نمیخوام انذژی منفی بدم تایپنگم و ببین چهار روز تاخیر با اون بیبی چک پریود شدم ولی پریود خیلی دردناکم بود

حالا زودی نری آزمایش بدی ها منم یکهفته س بیبیچک هام اینجوری هستن رفتم دیروز بتا منفی شد دو هفته دیگه میرم تکرار
تو هم صبر کن

مارک بیبیت چیه
مبارک باشه عزیزمممم

چه بی بی چک خوشگلی 🤭😂
اوهوم گلی من هاله میبینم ایشالله ک بارداری 🫀

ارههههه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس کوچولو 🎀 مامان پرنسس کوچولو 🎀 ۳ ماهگی
مامان قند روزای تلخ😍 مامان قند روزای تلخ😍 هفته سوم بارداری
مامان نور مامان نور هفته چهاردهم بارداری
مامان 🩵نی نی ماه 🌙 مامان 🩵نی نی ماه 🌙 هفته بیست‌ودوم بارداری