۱۷ پاسخ

پارسال متخصص ۳۲۰ بود قانونا ولی دکتر من ۴۰۰ میگرفت
امسال متخصص شده ۵۰۰ نمی دونم همینو میگیره یا بیشتر

قبل عید ۳۷۰ الان اومدم دکتر ۵۰۰

فوق تخصص ۶۰۰

برای من هنوز دکترم افزایش نزدع به قیمت قبل گرفت

من ماه پیش ۴۰۰دادم فردا نوبت دارم ببینم چند شده دیگه

الان ک من رفتم تو ماه ۸ و باید هر هفته ویزیت شم این بلاهم سرمون اومد😑واقعا دارن چیکار میکنن باهامون

پارسال ۳۲۰میدادم امسال ۵۰۰شده

برا ما با تامین اجتماعی 220 بود ازاد 300 الانو نمی‌دونم

من مطلب دکترم ان اس تی داره دوهفته ای یکبار که میرم میگیره با پول ویزیت جدا بلا عید ۷۴۰میدادم پنجم که رفتم یک میلیون صددادم

۳۰۰ بود شده ۵۰۰

400بود شده500

من یروز قبل عید رفتم ۳۲۰بود
بعد ۱۳به بعد قراره برم

قبل عید ۵۰۰میگرفت الان نرفتم

من قبل عید ۳۲۰ بود ،چند روز پیش هم رفتم همون ۳۲۰ بود

والا قبل عید ۲۴۰بود
اینور سال نمیدونم
هفته دیگ میرم میام میگم😬

450 بود شد 700

مگ حتی اینم زیاد کردن؟دیگه شور همه چی داره در میاد

سوال های مرتبط