خیلی ابش زیاده میفهمی حتما
اینقدر شدت ابی که ازت خارج میشه زیاده که نخوای هم متوجه میشی عزیزم
آب خیلی زیادی ازت میره مثه دستشویی رفتن نیست خیلی بیشتره، منم کیسه آبم پاره شد نمیدونستم دل درد مثله پریودی گرفتم بعد افتادم به خونریزی کم کم دردام بیشتر شد بعد کمر درد گرفتم چن ساعتی اینجوری بودم دیگه. رفتم بیمارستان بستری شدم گفتن دهانه رحمت۴سانت باز شده بستریم کردن بعد دوسه ساعت زایمان کردم البته این مال سه سال پیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.