۷ پاسخ

مثل سرم هست ب دست میزنن ی دکمه روش داره هرموقع احساس درد کردی اونو چندثانیه فشار میدی مواد ازاد میشه درد میوفته

پمپ درد یه چی مثل سرم جیگر که به پزشک میگی یا بیمارستان اختیاریه داشتنش ولی تو سزارین خیلی خوبه داشتم عالی بود مثل سرم یه دکمه داره بهت وصله هروقت حس درد داشتی دیگ پرستار دکتر اینو اونو صدا نزن وای درد دارم اون دکمه رو میزنی مسکن میاد تو بدنت اروم راحت میشی

مثل سرم وصل میکنن.
من سزارین بودم، تا حدی برام تسکین دهنده بود.

اگ دولتی زایمان میگنی بپرس ببین چند تومنه واز بیرون بخری وصل میکنن یا ن
بیرون ارزون تر میوفته من شخصی بودم گفتم بخرم قبول نکردن گفتن وصل نمیکنن بیرون۶۰۰ بود اینا ۱و۵۰۰ وصل کردن

پمپ درد خیلی خوبه من داشتم اصلا نیازی ب شیاف نبود

تاثير زيادي براي من نداشت
مثل سرم بهم وصل بود
ولي چون حركات روده رو كم ميكنه
شكم من شده بود اندازه ي هندونه افتضاااااح بودا

مثل سرم هستش یه سریع مسکن های خوب داخلشه که دردو اروم میکنه خودش خیلی اروم در جریانه ولی وقتی درد داره دکمه رو فشار میدی مسکن میاد و خیلی روی درد تاثییر داره
من فکر میکردم پمپ دردو بیخود گرفتم😂تا وقتی پمپ دردو گرفتن کمتر از یک ساعت دردم شروع شد و یه شیاف گذاشتم کم کم بهتر شدم
خلاصه پمپ درد به چشم نمیاد ولی خیلی تاثییر داره

سوال های مرتبط

مامان آریا🩵 مامان آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان لیام 🩵 مامان لیام 🩵 ۶ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۸ ماهگی