۴ پاسخ

سلام عزیزم.اول از فرنی ساده باید شروع کنی داخلش نبات و این چیزا نریز.اول آردبرنج یک قاشق غذاخوری با کمی آب جوشیده سرد شده حل کن بعد روی حرارت ملایم بزار و هم بزن کمی که رقیق شد آمادست. فقط عزیزم از مقدار کم یک قاشق به کوچولوت بده بعد روزهای بعدی تعداد قاشق رو زیاد کن.روز اول یک قاشق کوچک روز دوم دو قاشق و به همین ترتیب روزهای بعدی

این کانال روبیکا خیلی خوبه کلی ایده داره برنامه هم میده
@komaki_koudake_man

تصویر

‌‌‌‌‌‌‌

تصویر

ارد برنجو یکم تفت بده بعد ابو نبات خیلی کم بریز توش هم بزن من یکم کره هم برا وزن دهیش ریختم
غلیظ ک شد)نزار خیلی غلیظ شه( بردار از رو حرارت.سرد ک شد .اگ شیر خودتو میدی شیر خودت اگ شیرخشک میدی شیرخشک بریز یکم توش هم بزن تا رغیق شه

سوال های مرتبط