از روز دهم ، هنوز هم دارم میدم ، قطع نکردم بفهمم تاثیری داشته یا نه
ولی در کل چون باکتری مفیده ، برای عملکرد بهتر دستگاه گوارش خوبه
دادنش بهتر از ندادنشه
عالیه من از همون چکاپ ۱۰ ۱۵ رورگی که رفتم داد تا وقتی که کولیکش کامل خوب شد میدادمش
اینفاکول خیلی خوبه خارجیه اگر گیرت بیاد عالیه
دکتر ب من گفت هیچی نده بهش جز بغل بغل بغل😁😁🥴
از ۶ روزگی دکتر نوشت.
واقعیت هنوزم نمیدونم تأثیر داشته یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.