۴ پاسخ

من که شدم رفت 😭😭😭

انشالله تا ۹ ماه نشی

من متهی ک هیییییچ امیدی ب باردار شدن نداشتم باردار شدم روز 11 ازادسازیم منفی شد روز 12 مثبت 🫠❤️
ایشالله ک هرچی ب خیر و صلاحته برات اتفاق بیوفته فردا بیای با ی بیبی پررنگ و خوشگللللل

من امروز شدم🥲

انشاالله تو نشی

سوال های مرتبط

مامان آتاناز،آنیسا🩷 مامان آتاناز،آنیسا🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری