سلام ماماناناف دخترم اینجوری شده چبکار کنم ببرم دکتر

تصویر
۶ پاسخ

نهدخوبه ببین قدیمی ها میبندن به نافش کوچک بشه بره داخل با روسریی که تو سیسمونیش هست دور تافش ببند ببره داخل جم بشه اگر میتونی سفت نه ها جوری که جمع بشه دوسه روزی باید ببیندی

یجوریه ببر دکتر نشونش بده ضرر نداره

فتق نیست؟ انگار باد کرده

نافشو ببند

نه چیزی نشده که

نه دکتر واسه چی خوبه نافش چند باز حموم ببری بهتر میشه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان طاهاوآوا🩷 مامان طاهاوآوا🩷 ۱۳ ماهگی
مامان زانیار 👶💙 مامان زانیار 👶💙 روزهای ابتدایی تولد