خانما کیا ۳۶هفته رفتن معاینه لگن ؟

۱ پاسخ

من هفته پیش معاینه شدم گفت بچه خیلی پایینه کیسه اب داره میترکه بلافاصله بعدش رفتم زایشگاه
۳۶هفته و ۴روز بودم

سوال های مرتبط

مامان جانان مامان جانان ۱۲ ماهگی