کیا سزارین شکم دوم و زایمان میافته ۲۰ مهر ب بعد منو پیدا کنین مامانا

۸ پاسخ

وای لیلا حامله شدی 😍 ای جونم چندماهته؟

منم اگر بارداری سالمی داشته باشم میشه اول آبان سزارینی هستم

من سزارین شکم دوم و زایمان 30 مهر ☺️

منو زده ۱۵ مهر 😁😁😁

من سونو واسم زده 24 مهر
سزارینیم

من شکم دوم سزارینم
زایمان22مهر

بارداری قبلیم خیلی اذیت شدم خیلی مردم و زنده شدم استراحت مطلق بودم بند ناف دور گردن بچه بود هر روز میرفتم نوار قلب میگرفتم و خونرسانی جنین کم بود ۲۷هفته دهانه ی رحمم باز شده بود ۳سانت نمی‌دونم چیکار کنم ک مثل بارداری قبلیم سرم نیاد

من سزارینم شکم دوم و آذر بچم به دنیا میاد اگه خدا بخاد

سوال های مرتبط

مامان فینقلی مامان فینقلی هفته هشتم بارداری
مامان ویی مامان ویی هفته سی‌وپنجم بارداری
زهرا زهرا قصد بارداری