وای لیلا حامله شدی 😍 ای جونم چندماهته؟
منم اگر بارداری سالمی داشته باشم میشه اول آبان سزارینی هستم
من سزارین شکم دوم و زایمان 30 مهر ☺️
منو زده ۱۵ مهر 😁😁😁
من سونو واسم زده 24 مهر
سزارینیم
من شکم دوم سزارینم
زایمان22مهر
بارداری قبلیم خیلی اذیت شدم خیلی مردم و زنده شدم استراحت مطلق بودم بند ناف دور گردن بچه بود هر روز میرفتم نوار قلب میگرفتم و خونرسانی جنین کم بود ۲۷هفته دهانه ی رحمم باز شده بود ۳سانت نمیدونم چیکار کنم ک مثل بارداری قبلیم سرم نیاد
من سزارینم شکم دوم و آذر بچم به دنیا میاد اگه خدا بخاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.