۶ پاسخ

من میزارم صندلی پشت راننده تکیه میدم به صندلی صورتش رو به شیشه عقب یه پتو هم تو گودی میزارم

بنظرم کریر برا ماشین خوبه بخوای بچه رو توش بزاری بری بیرون سنگین میشه همون بچه رو تنها بغل کنی بهتره

اینجوری که هم خودت سختته هم بچه
من میزارم داخل کریر صندلی پشت همسرم با کمربند فیکسش می‌کنم تکون نمیخوره هر وقت شیر بخواد در میارم شیر میدم دوباره میزارم توش خیلی هم راحتیم اگر بخاطر کمرشم میگی دیدی خیلی گود شد یه پتو بزار پشت کمرش

بذارش تو کریر پشت صندلی جلو صورتش رو به شیشه عقب باشه
خودتم کنارش بشین مراقبش باش.من اینجور میبرمش

کریر ک خیلی راحته من قسمت کمرشو پتو میزارم که گودیش خیلی نباشه اوصولا ی برچسب رو کریر نحوه کمربند بستنشو زده عین اون میبندم من

تصویر

پسر من تو کریر نموند هی وول میخورد بیدار میشد بالش شیر دهی میبرم میزارمش رو اون دستم ازاده هرچی بخوام میخورم گوشی دستم میگیرم راحتم

سوال های مرتبط