۵ پاسخ

من ویواکیدز میدم ولی این سری پدیابست گرفتم خوشم نیومد

ویوا‌کیدز خیلی بهتره پدیابست هست

من اینو میدم خوبه

تصویر

وای امروز داشتم بش فکر میکردن برم داروخانه بدون بو بگیرم ، صبح ریخت رو لباس دخترم ،فکر کن کلی سابیدم و شستم اما هنوز بو مولتی میده🥲

ویوا کیدز خوشمزه ست من میدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو💕 مامان دلوین کوچولو💕 ۷ ماهگی