انگاری هر بچه ای یه مدتی اینجوری میشه و خوب میشه . باهاش صبوری و مدارا کن. سرشو گرم کن . ببرش پارک و بیرون
خوب میشه
تی وی و گوشی رو قطع کن ی مدت ببین تاثیر داره؟
واااای پسرمنم دوهفته س اینجوری شده عصبی شده ی چیزی رونمیدم سرشو میکوبه ب زمین دیونه دارم دیونه میشم
دکتر شربت فلوکستین داد بهش شبی۱/۵سی سی میدم بازم یکم فرق کرده
دلانا دقیقا این یکم فقط بیخیال میشم اروم باهاش صحبت میکنم بهتر میش فکرمیکنم یه دوره اینطوری میشن🤦🏻♀️🤦🏻♀️
این سنیه باید بگذره میگن دوسالگی خوب میشن فقط خوتو کنترل کن
طبیعیه کاملا جهش رشده به مرور خوب میشن
دخترمنم همینه
عزیزم پسر منم اینطوریه ولی خیلی عادی رفتار کن و بهش بگو بده میگن تو این سن تازه یاد میگیرن همشون اینطورین
دختر منم چن مدت پیش پرخاشگر شده بود بردم دکتر شربت داد ولی من بهش ندادم شربت خودم دلیلشو پیدا کردم من چن مدت بود خونه خودم نبودم با خونه مادرشوهرم بودم یا خونه مامانم اینا دخترم از بس تو جمع بود از هرکی ی چیزی یاد گرفته بود عصبی میشد موهای خودشو میکشید جیغ میزد رفتم خونه و الان دیگه کم کردم اونجوری خونه کسی موندن خوب شده
روانشناس کودک کمک میکنه
تلوزیون یا گوشی زیاد میبینه؟
همه رو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.