سلام
میشه بگید قند وتیرویید کدومشه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

قند ۱۰۰ هست تیروییدت ۴ هر دو بالا هستن برو دکتر بهت دارو بده واسه تیرویید واسه قند هم باید رعایت غذایی داشته باشی

نیست توی این صحفه

تو این صفحه نیست

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان Kimia مامان Kimia روزهای ابتدایی تولد