سلام ازمایش قند وتیروییدم دوباره تکرار کردم میشه بگید چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

تو بارداری TSHباید زیر دو و نیم باشه فکر کنم

قند نداری ولی تیرویید باید زیر ۲ونیم باشه

گلم نرماله

سوال های مرتبط

مامان فندوق❤️ مامان فندوق❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرین مامان مامان آرین هفته یازدهم بارداری
مامان فاطمه و تو دلی مامان فاطمه و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان ثمره عشقمون💙👣 مامان ثمره عشقمون💙👣 ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری