سلام خانوما آزمایش قند دادم ببینید چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

درخواست میدین؟ گلم🥰

وای منم دیشب جواب ازمایشمو‌بردم دکتر
از الان هم غلظت خون گرفتم اسپرین‌داد‌بهم
هم قند
امروز ازمایش دادم
کاش زیاد نباشه ای خدا🥲🥲🥲

لب مرزه

فک کنم لب مرز باشی

شاید دکتر بهت بگه لب مرز باشی، تو خوردن شیرینیجات یکم کنترل داشته باش که بالاتر نره

همه چی اوکیه مشکلی نداری

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان میثم💙 مامان مامان میثم💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
التماس دعا 😭😭 التماس دعا 😭😭 قصد بارداری
مامان مغز بادوم👶🏻🥜 مامان مغز بادوم👶🏻🥜 ۹ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان روزهای ابتدایی تولد
مامان آواز💕✨ مامان آواز💕✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان لیمو ترش مامان لیمو ترش هفته سی‌وسوم بارداری