خانوما آزمایش قند من چطوره؟

تصویر
۵ پاسخ

من اخرین بار۹۸ بود اما این بار برای ازمایش بارداری ۹۱ شد

خوبه اومده پایین قندت

پریود شدممممم چقدر لحظه بدیه واقعا

خوبه ولی جا داره پایین تر هم بیاد

الان خوبه ولی سری اول بالا بودعه فک کنم

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی
مامان دو پسر مامان دو پسر ۶ ماهگی
مامان سوگل ونازگل مامان سوگل ونازگل ۳ ماهگی
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
دیانا دیانا قصد بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری