خانما آزمایش قند ۳ مرحله ای چطوره ؟؟

۶ پاسخ

عزیزم من موقعی که انجام دادم اولی رو ناشتا بعد شربت هم سه بار هر دو ساعت

اگ چیزای شیرین دوست داری خیلی راحته اونجوری ک میگن نیس اصلا

اول ناشتا بعد پودرو میخوری یک ساعت بعدش، یدونه خون میدی بعد دوباره یک ساعت بعد میدی

مرحله اول ناشتا، مرحله دوم یکساعت بعد از محلول گلوکز، مرحله سوم دوساعت بعد از محلول گلوکز

اولی رو ناشتا میدی دومی بعد از خوردن شربت گلوکز که بهت میدن سومی یکساعت بعداز خوردن شربت

دو مرحله شنیدم ..نه سه مرحله ..یکی قبل از صبحانه ..یکی هم دو ساعت بعد از صبحانه

سوال های مرتبط

مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان آندیا دخترم مامان آندیا دخترم هفته دوازدهم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری