خانم ها آزمایش قند ک سه مرحله ای هست همه باید انجام بدن

۴ پاسخ

اره

من چون قند دارم دکتر گفت تحمل گلوکز ندم بجاش قند ناشتا و ۲ساعته معمولی بدم

آره همه باید آزمایش قند بدن
دکترم برا من ۴ مرحله ای نوشته بود

من دکترم ننوشت برام.دو مرحله ای نوشته بودم دادم

سوال های مرتبط

مامان نی‌نی ها🩷🩵 مامان نی‌نی ها🩷🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری