خانوما ازمایش قند دو مرحله ای بدون اون شربت چجوریه؟؟؟

۲ پاسخ

خیلی راحته منم دو مرحله ای دادم
آزمایش ناشتا گرفت ازم گفت برو خونه طبق همیشه صبحونه بخور نه کمتر نه بیشتر منم اومدم خونه حسابی خوردم مثل همیشه چایی شیرینم خوردم بعد دو ساعت رفتم آزمایش دادم

صب ناشتا میری خون میدی بعدش از اولین لقمه ای که میخوری ۲ساعت بعدش میری باز خون میدی .فقط صبحونت نباید چرب باشع صبحونه سادع مثل نون پنیر و خیار

سوال های مرتبط

مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان قلقلیها😍 مامان قلقلیها😍 هفته بیستم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری