خیلی راحته منم دو مرحله ای دادم
آزمایش ناشتا گرفت ازم گفت برو خونه طبق همیشه صبحونه بخور نه کمتر نه بیشتر منم اومدم خونه حسابی خوردم مثل همیشه چایی شیرینم خوردم بعد دو ساعت رفتم آزمایش دادم
صب ناشتا میری خون میدی بعدش از اولین لقمه ای که میخوری ۲ساعت بعدش میری باز خون میدی .فقط صبحونت نباید چرب باشع صبحونه سادع مثل نون پنیر و خیار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.