سلام خانوما قند خون۱۰۸ناشتا چطوره؟؟

۱۴ پاسخ

ناشتا معمولا باید بین 70تا 98 باشه
بالا هست فک کنم

بالاست قند ناشتا نهایتا ۹۲ باید باشه

بالاس ولی نگران نشو.یه دستگاه قند بگیر یا از کسی قرض کن یک هفته قندتو بگیر.یادداشت کن.من قندم ۱۰۱ بود بعدش ازمایش دادم دوباره و تو خونه گرفتم همش نرمال بود

بالاس
بايد زير ٨٧ باسه

عشقم بالاست

سلام من ۱۰۶ ناشتا بود انسولین داد.انسولینم گیر نمیاد 😐

تازه ازمایش دادی؟

مال من بالای ۱۰۰بودگفت درباره آزمایش بده

من ۱۰۶ بود دکتر گفت بالاس متفورمین داده

بالاست و انسولین لازمه
شایدم بگه رژیم بگیر

زیاده

من ن ناشتا ۹۲ بود دکتر گفت زیاد ناشتا خیلی زیاد این

۱۰۸بالا بنظرم من ناشتام ۸۳ بود

فکر کنم شما هم مثل من قند بارداری گرفتی

سوال های مرتبط

مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 مامان آقاکاوه 👶🏻🤗 ۶ ماهگی
مامان انتظار مامان انتظار هفته شانزدهم بارداری
مامان دو پسر مامان دو پسر ۶ ماهگی
مامان سوگل ونازگل مامان سوگل ونازگل ۳ ماهگی
مامان تودلی❤️ مامان تودلی❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرتا💙 مامان آرتا💙 ۴ ماهگی
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری
مامان حبه قند🩵👼🏻 مامان حبه قند🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری