سلام خانما این ازمایش قند من چطوره؟

تصویر
۱ پاسخ

عزیزم قند ناشتات خوبه .قند یکساعت بعدت یکم بالاست.شیرینی جات نخور گلم .حتما به دکترت نشون بده تا زود برات پیگیری کنه زود خوب میشی .من از قبل بارداریم دیابت داشتم قرص می‌خوردم خوب بود دکترمو عوض کردم از هفته چهاردهم انسولین میزنم قندام کنترل شده .

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سوگل ونازگل مامان سوگل ونازگل ۳ ماهگی
نازنین نازنین قصد بارداری
ماندانا ماندانا قصد بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🧸💕 مامان هدیه خدا🧸💕 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان جان جانان
و تو دلی مامان جان جانان و تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هناسه مامان هناسه هفته بیست‌ودوم بارداری