سلام خانما جواب آزمایش قند و تروئید ام چطوره ؟؟

تصویر
۷ پاسخ

قندت خویه تیروییدت ی کوچولو کم کاره باید قرص بخوری

تیروییدت به ۲ برسه در بارداری عالیه

قندت خوبه تیروئیدت یکم کم کاره

قندت خوبه تیروئیدت یکم کم کار شده رفته بالا یه کوچولو اونم چیزی نیست قرص میخوری اوکی میشه

ظاهرا قندو تیروئیدیت جفتش خوبه

تیروئید فک کنم بگه بازم قرص بخوری یک روز درمیون یاهر روز از دکترت بپرس
قندت خوبه

اینم یکیش قبلا تروئید ام بالا بود الان قرص مبخورم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۴ ماهگی
مامان محمد کیان مامان محمد کیان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان کنجد مامان مامان کنجد هفته پانزدهم بارداری