طبق ازمایشگاه حد نرمال بین0.32 تا 5.2
از شما0.2
یعنی پرکاری داری
برو متخصص غدد یا داخلی قرص میده نرمال میشی
خوبه😊
تو ازمایش اول تیروئیدت پایینه و پرکاری داری ولی تو ازمایش دوم تیروئیدت نرماله
پرکاری داری عزیزم
پرکاری تیروئید داری
عددش پایینه فکر کنم پرکاری تیروئید داشته باشی باید ب دکترت نشون بدی
سلام قبلا پرکاری تیرویید داشتین؟
الان این تست پرکاری رو نشون میده
سلام کسی سر در میاره
سابقه ی پرکاری تیرویید دارید؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.