خانما جواب ازمایش تروئید کسی سردرمیاره

تصویر
۹ پاسخ

طبق ازمایشگاه حد نرمال بین0.32 تا 5.2
از شما0.2
یعنی پرکاری داری
برو متخصص غدد یا داخلی قرص میده نرمال میشی

خوبه😊

تو ازمایش اول تیروئیدت پایینه و پرکاری داری ولی تو ازمایش دوم تیروئیدت نرماله

پرکاری داری عزیزم

پرکاری تیروئید داری

عددش پایینه فکر کنم پرکاری تیروئید داشته باشی باید ب دکترت نشون بدی

سلام قبلا پرکاری تیرویید داشتین؟
الان این تست پرکاری رو نشون میده

سلام کسی سر در میاره

تصویر

سابقه ی پرکاری تیرویید دارید؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی
مامان وجودم مامان وجودم هفته پانزدهم بارداری
مامان قندو عسل مامان قندو عسل هفته سی‌ودوم بارداری