بالاست
احتمالا برای ی ازمایش مینویسه
زیر ۳ اوکیه برای شما بالای ۳ هست
جنسیت بهتون حدس زد تو سونو؟
نگران نباش عزیزم بالای ۲ میگن باید کواد مارکر بدی منم بالای ۲ بودم دادم خداروشکر چیزی نبود بچه شماهم سالمه اصلا نگران نباش دومی جوابش خوبه ۹۹ درصد مواقع
نگران نشیااا
اینا واسه اینکه پول اضافه بگیره هست
ی ازمایش میدی اون خوب میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.