خانما کسی سردرمیاره آزمایش آنتی هستش؟

تصویر
۴ پاسخ

بالاست
احتمالا برای ی ازمایش مینویسه
زیر ۳ اوکیه برای شما بالای ۳ هست

جنسیت بهتون حدس زد تو سونو؟

نگران نباش عزیزم بالای ۲ میگن باید کواد مارکر بدی منم بالای ۲ بودم دادم خداروشکر چیزی نبود بچه شماهم سالمه اصلا نگران نباش دومی جوابش خوبه ۹۹ درصد مواقع

نگران نشیااا
اینا واسه اینکه پول اضافه بگیره هست
ی ازمایش میدی اون خوب میاد

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گوگولی طلا مامان گوگولی طلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه‌🐤 مامان جوجه‌🐤 هفته پانزدهم بارداری