دوستان کسی از ازمایش انتی من سردرمیاره؟

تصویر
۱۰ پاسخ

بنظرمن همه چیزش خوبه اخه رنگ سبزمال من رنگ قرمزبودومشکل دار

عزیزم چند هفته رفتی انتی ؟

ما ایجا ویزیت دکتر با بیمه 400بدون بیمه 430

آره دولتیا هزینه نداره

الان سری اولین بچه خیلی بد بخیه زدن طبیی زایمان کردم

شماها همتون مستقلین یا کسی هست با مادرشوهرش باشه

ازمایشم گفتم خون تو ادرارمه

من نوبت گرفتم یدونه ان تی یدونم سونو کلیه و مجاری ادراری گفت میشه ۲تومن

گلم میشه بگی چقدر شده هزینه ی ان تی ؟

عزیزم عالیه همه چیزش

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وجودم مامان وجودم هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سه تا فرشته مامان سه تا فرشته هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌ام بارداری