۱۳ پاسخ

حتما سلفری بده آزمایش دوم دو ول کن سلفری

باید امینوستز انجام بدی

عزیزم ریسک سندروم دان رو یکم بالا زده. من دیدم کسایی که ۱ به ۸ بودن و واقعا. بچه هاشون خداروشکر کاملا سالم بوده وقتی ریسکه بالا میرنه بعدش میگن ازمایش سلفری بدی که مطمئن باش اونجا نتیجه خوب میشه چون خیلیییییییا بودن اینجوری اصلا نگران. نباش عزیزم 💕💕

همه برات شدن دکتر ببر دکتر خودت

ببین ترجمه کرد برات

تصویر

نگران نشو سندروم داون برات ریسک زده عدد انتی هم یکم بالاس باید بری پیش متخصص احتمالا یا میگه تاانومالی صبر کن یا برات امینوسنتز یاسلفری مینویسه باید بیشتر چک بشی...ولی نگران نباش برای منم سربچه اولم همینطور شد وامینوسنتز دادم مشکلی نبود یخورده ریسکت بالاس باید بیشتر بررسی بشه اما حتما برو پیگیری کن

عزیزم نگران نباش برو دکتر برات سلفری بنویسه انجام بده مطمئن باش چیزی نیست

زیاد بالا نیس نگران نباش ...

سلام آزمایش دوم رو بدین.چند سالتونه

ریسکت خیلی بالاست عزیزم

عزیزم باید آمینوسنتز بشین

باید ببری دکتر نشون بدی ازمایش دگ بگیرن ازت

خوب نیس جوابش

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان وجودم مامان وجودم هفته پانزدهم بارداری
مامان تیام مامان تیام هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🩷🎉 مامان نی نی🩷🎉 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سارا مامان سارا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته سی‌وهشتم بارداری