سلام کسی سردرمیاره ممنون میشم بگید سونو انتی

تصویر
۵ پاسخ

جنین شما خداروشکر مشکلی نداره، ضربان قلب نرمال، جفت نرمال و ...نگران نباشید

همه چیزش نرمال گلم

خداروشکر سالمه

همه چی خوبه
احتمالا دخملی هم باشه
ضربان بالای ۱۴۰ میگن دخملیه😍

مشگلی نداری

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری