سونو انتی خوبه دوستان ممنون میشم بگید

تصویر
۲ پاسخ

عزیزم نوشته هاش معلوم نیست که . این چیه فرستادی اخه

عدد ntبه زور من خوندم خوب بوده بایدبعدش میرفتی غربالگری چون این دوتا بایدتو۱روز انجام بدی.غربالگری مهمه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشا💖💕 مامان روشا💖💕 ۴ ماهگی
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی