دوستان جواب سونو انتی خوبه؟؟

تصویر
۷ پاسخ

جنسیت رو بهتون نگفت

عالیه عزیزم

همه چی عالیه طول سرویکس یعنی ضخامت دهانه رحمت عالیه

اره همه چی خوبه عزیزم

واسه طول سرویکست استراحت بودی ؟؟

چند هفته رفتی انتی؟؟

فقط فهمیدم که طول سرویکست عالیه😍

سوال های مرتبط

مامان 🎀Avin🎀 مامان 🎀Avin🎀 ۷ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان روشا💖💕 مامان روشا💖💕 ۴ ماهگی
مامان ILIN😍 مامان ILIN😍 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نفس باباش🐣 مامان نفس باباش🐣 ۸ ماهگی
فاطمه فاطمه قصد بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته هجدهم بارداری
مامان سبحان🧿❤️ مامان سبحان🧿❤️ ۱ ماهگی
مامان آیلین🩷🎀 مامان آیلین🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۵ ماهگی