مامانا قند 92برای بارداری چطوره؟

۱۱ پاسخ

سلام هزینه ازمایش گلوکز آزاد چقدر میشه

ناشتا عزیز لب مرز اما زیاد نیست فقط رعایت کنید

من102🤦‍♀️

من اولش که چکاپ دادم ۹۱ بود دکترم چیزی از رژیم و اینا نگفت اما خودم سعی میکنم خیلی قند مصنوعی نخورم

قند ناشتا مهتره درسته؟؟؟ من رفتم ۷۹ بود ولی بعد دوساعت ک رانی خورده بودم شده بود ۱۹۹😐 دکترم دارو نداد گف قندت خوبه اونم زیاده بخاطر رانی ک خیلی قند داره

منم 92 بودم گفت دوباره باید تکرار کنی برای بارداری یکم بالاست فعلا جواب آزمایش دومم نیومده

لب مرزع زیر ۹۰باید باشه

یکم بالاست زیر ۹۰ باشه بهتره

من ۹۵بودم‌گفتن بالاس باید حتما بیاد پایین شیرینجات و قندو اینارن‌حذف کردم‌اوند ۸۲

من ۹۳ بود دکترم گفت بالاس

خوبههه

سوال های مرتبط

مامان سوگل ونازگل مامان سوگل ونازگل ۳ ماهگی
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آقا امیر علی مامان آقا امیر علی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 مامان ꪀⅈ𝕜ꪖꪀ 👨‍👩‍👦 ۸ ماهگی
مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان ني ني مامان ني ني هفته چهلم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری