سلام هزینه ازمایش گلوکز آزاد چقدر میشه
ناشتا عزیز لب مرز اما زیاد نیست فقط رعایت کنید
من102🤦♀️
من اولش که چکاپ دادم ۹۱ بود دکترم چیزی از رژیم و اینا نگفت اما خودم سعی میکنم خیلی قند مصنوعی نخورم
قند ناشتا مهتره درسته؟؟؟ من رفتم ۷۹ بود ولی بعد دوساعت ک رانی خورده بودم شده بود ۱۹۹😐 دکترم دارو نداد گف قندت خوبه اونم زیاده بخاطر رانی ک خیلی قند داره
منم 92 بودم گفت دوباره باید تکرار کنی برای بارداری یکم بالاست فعلا جواب آزمایش دومم نیومده
لب مرزع زیر ۹۰باید باشه
یکم بالاست زیر ۹۰ باشه بهتره
من ۹۵بودمگفتن بالاس باید حتما بیاد پایین شیرینجات و قندو اینارنحذف کردماوند ۸۲
من ۹۳ بود دکترم گفت بالاس
خوبههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.