بچها قند خونم چطوره؟بالاس یا پایین?

تصویر
۶ پاسخ

زیر ۹۲ باید باشه عزیزم رعایت غذایی بکن و دو هفته بعد ت‌کرار کن . دکتر غدد به من گفت دستگاه قند بگیر هر روز چک کن . قندم ۹۹ بود . بعد رفت بالا روز به روز دیگه بهم انسولین داد

مال من همینقدر بود دکتر بهم گفت بالاست رعایت کن ده روز دیگه برو ازمایش

ی خورده بالاس

واسه من ۹۲ بود دکتر گفت اگه بشه ۹۵ باید انسولین بزنی🤧

لب مرزی باید رعایت کنی نوشابه شکر و شیرینی حذف کنی

تقریبا بالا

سوال های مرتبط

مامان فرهاد🥹🩵 مامان فرهاد🥹🩵 ۷ ماهگی
مامان Mah🌙ida مامان Mah🌙ida ۱۰ ماهگی
مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیستم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۴ ماهگی